-
Heeft Natuursteenstunter.nl een minimale orderwaarde?
-Om de beste service en kwaliteitsproducten te bieden, is een minimale bestelwaarde van 500 euro van toepassing. Dit zorgt voor…
-
Wanneer is de showroom van Natuursteenstunter geopend?
-Onze showroom is uitsluitend op afspraak geopend. Om een afspraak te maken kunt u bellen naar +31 (0)30-2072734 Maandag t/m…
-
Waar is de showroom van Natuursteenstunter?
-Het adres van onze showroom is Anthonie Fokkerstraat 65 3772 MP Barneveld ( op afspraak geopend)
-
Wie is verantwoordelijk voor een blad dat verkeerd wordt geleverd?
-Als wij zelf komen inmeten, wordt het blad met die maten geleverd. Past het blad toch niet? Dan is dit…
-
Welke garantie heb ik op mijn blad?
-Al onze producten worden geleverd volgens de CBW-erkende verkoopvoorwaarden. Een overzicht van deze voorwaarden vindt u op de website van…
-
Waar komt mijn blad vandaan?
-Wij werken met verschillende leveranciers. Zo hebben wij plaatmateriaal van Neolith, Silestone en Dekton. Dit plaatmateriaal wordt door onze vaste…
-
Ik woon in een appartement of flat, hoe wordt mijn blad geleverd?
-Als u niet gelijkvloers woont is het belangrijk om te weten hoe wij het werkblad toch naar de juiste verdieping…
-
Wat zijn de kosten voor montage van mijn blad?
-De kosten voor de montage van uw blad zijn afhankelijk van het aantal bladdelen dat u bestelt. Montage is al…
-
Wat zijn de bezorgkosten van een blad?
-Wij bezorgen het blad bij u thuis vanaf 95 euro. Op deze pagina vindt u een overzicht van de bezorgkosten.
-
Wat is onderbouw/vlakinbouw/opbouw?
-Vlakinbouw betekent dat het object, een kookplaat of spoelbak, nagenoeg gelijk ligt aan het aanrechtblad. Bij onderbouw betekent het dat…
FAQs
Home » FAQs